Kungsbacka and back again

vilken härlig låååång helg som egentligen bara halvvägs passerat
var som sagt var hos kära C
hela eftermiddagen o kväll igår
började på altan med jordgubbar med glass
samt lite rött
solen bara gassade....
löööövly

Sen kom nyblivna mamman till lilla Wilma förbi
det blev mycket prat om det tidigare livet
och saker runt det
skönt alla fall att jag kan få umgås med
vilka jag vill och känna att de faktiskt
fortfarande vill träffa mig!

Kära C o jag fixade till oss
ala uppklätt
och gick sedan för att avnjuta en middag
grillad tonfisk med risotto
såååå gott

senare på kvällen blev det verandan
med MOJJITO
och lite mer rödvin

Lite shopping hanns det med på förmiddagen idag
en affär hade 25% idag så
då passar man på att få med sig alla fall 1 plagg hem
en svart fin balongklänning som ändå är lite mer vardags
kanon
hittade också den där prinsess ringen som jag letat efter
är egentligen ett halsbands hänge men jag kommer ha den som ring!!
I´m a princess!

Ikväll blir det troligen middag med älskade Em
fira hennes examen lite kanske
ska fixa en fest nästa helg
fast det vet hon inte om än... haha

Imorgon blir det en favorit i repris
MAMSEN & BITCHEN
dygn
sååå mysigt o kul det ska bli


Nu handla lite så man kanske får ihop en middag

Återkommer kanske med bild på klänningen o ringen
min kamera har slutat fungera
men telefonen kanske funkar

Puss & På återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0