Mycket mindre Måndag mottages

Måndagar är verkligen inte en favvis här
med allt kaos på jobbet just nu
är söndagsångesten enorm
hade fysiskt ont i magen igår och somnade runt 2
ajsing bajsing lilla jag

Imorgon kommer alla fall regionschefen!
Kanske blir ordning på torpet
borde kanske satt mig o skissat på
omorganistion samordning
men skiter i det

Hade alla fall en super mysig efterjobbet tid
med Fröken A
fikade i solen till ljudet av MFF o IFK fans
gud va de hörs!!!

Det har messats flitigt ikväll också
en blogg kan ju tolkas på olika sätt
men som sagt, allt skrivs inte här
vissa saker bör sägas eller förmedlas live
men jag tror att budskapet gått fram
och att detta verkligen förbättrar saker o ting
finns verkligen inga hard feelings från min sida
tvärtom
trivs i ditt sällskapet, älskar hur du får mig att skratta
och att jag sedan inte klarar att skälla ut dig
utan att först hångla med dig säger väl allt ;o)

Ibland ska man nog bara va och inte tänka eller analysera så mycket
man lever ju faktiskt bara en enda gång
och tar man inte tillvara på det
så har man ingenting

Kan avslöja också att det storbölades igår till filmen Click
jag fattar inte hur man kan säga att det är en komedi
budskapet är verkligen såååååå bra

Det viktigaste du har är familjen
älska dom högt, lågt och alltid


//Prinsessan

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej !! Det var verkligen jättelängesen!

Ja, det är ingen hit just nu men det kanske går över, känns som att det blir alldeles för mycket på en gång bara!! =(( USCH!!

Hur har du det??

KRAMAR

2009-05-26 @ 00:13:31
URL: http://misshannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0