The bitch is back

Vilken galen helg
och tydligen
träffar
jag just nu bara galna män

I fredags var det after work men
kära C
först var det bubbel på ballen
sen blev det mys på Turkresturangen
var egentligen fullt med
eftersom man har halva inne på en av
ägarna räcker det med att le
så fanns där ett bord

blev skapligt uppmärksammad av turkägaren
får väl se hur mycket det går att hänga där
i sommar.... :o)

Vidar till incontro
för att efter en sms-konversation möta upp
jaaa... va kallar vi han nu då, A´s pappa kanske
Det första som hände var så klart ett
super hångel!!!
Sen blev det diskussioner, grogg, dans med skånsk plastpappa
och sen hem
Diskuterade verkligen till kl.8 utan att egentligen komma fram till nåt

han menar att han inte hört av sig innan
för att han tänkt så mycket på mig o
vilka stadier i livet vi är i
och kommit fram till att vi är i olika faser

när han sen skulle gå på morgonen
så säger han
"jag vill verkligen och har för avsikt att höra av mig den här gången"
hur kan man säga så när diskussionen egentligen
gick ut på att det är lönlöst att träffas....

jag säger bara män!!!

fattar nada

god natt


Kommentarer
Postat av: Peggy

Ja män är ett märkligt släkte, man blir lixom aldrig riktigt klok på dom ;-) Hoppas att allt är bra med dig ! har du fått tag i tjuvjävlen och väskan ?

Ha d fint!

Kraaam!

2009-05-19 @ 15:02:38
URL: http://www.peggygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0