Ångest Ågren Svettningar Panik

Skulle nog kunna hålla på i evigheter
fy faaan
hur kroppen känns just  nu

HAR KÖPT BIL!!!
Men varken hämtat ut den eller betalat
hmmm
vet inte riktigt hur det ska lösas

Kontrakt skrivet
SÅLD
står det på en sån här


Wiiiiiii
men det ordnar sig väl
har ringt mamma för att få lite stöd
men hon är LUGNARE än mig
och
det har nog ALDRIG hänt i hela mitt liv

Det borde dock tyda på att det faktiskt
är bra
och att det faktiskt kommer ordna sig


Kommer inte sova en blund inatt
så jag har plockat fram allt jag kan komma på
som behöver sorteras


Mamma, det skulle va gott om du kunde komma
och
sova med mig inatt ;o)



Lycklig men Nervös


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0