Bitterfitta bloggen

Borde nog byta namn på denna blogg
till bitterfitta.blogg.se

det är inte mycket roligt just nu
alla fall inte om man tar i det stora hela
som jag tyvärr inte lyckas påverka hur mycket jag
än vill

var alla fall på Toyota idag
bilen måste lämnas in för det är plåtskador
och förardörren måste lackas om
helt jävla sjukt att nåt som knappt syns
kräver sååå mycket jobb
måste tydligen byta heeeela jävla låskolven

detta blev ju ett jätte projekt
måste ha hyr bil
så det fick bli efter jul
detta blir ju såklart massa extra utgifter
så det blir väl att önska sig pengar i julklapp så man har
råd med självrisken och en viss summa för
hyrbil under de 10 dagar man ska räkna med att det tar


Sen har det heller inte kommit nåt jävla parkeringsbevis
än
hur jävla svårt ska det va
jag blir helt ruinerad på parkeringspengar
plus att jag egentligen bara får stå 30min innan kl.22
här utanför mig
och sedan inbrottet i bilen vill jag
inte ställa den borta på den andra parkeringen

Ni som vill läsa om rosenrött och toppenliv
kan med andra ord sluta läsa denna blogg
kanske komma tillbaka 20-bortglömt då
livet för denna donna kanske vänder....


Tack & godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0