Dagens tänk

Har idag tagit tag i ämnet
Han med stort H
vi har inte hörts sedan den söndagen
han valde att avsluta oss
Han har inte ens tackat för sin present
eller
för den jobbrekommendationen jag skickade han

har pratat lite med många kloka människor
om detta
och att jag inte tycker att jag känner mig rätt behandlad
idag tog jag då beslutet att föreslå en fika
till veckan för att få något bättre slut
än det som nu råder

Jag ringde runt kl.14
han svarade inte så jag talade in ett meddelande
att jag gärna ville ta en fika med han i veckan
och
att jag önskade att han ringde upp mig

Nu är klockan 20.20 och än har han inte ringt
är det bara jag som är heeeeelt jävla blind
eller har jag gjort något mot denna man
som är heeeeelt oförlåtligt

Det känns så jävla omänskligt att
han inte ens kan svara i telefon
ringa tillbaka
eller
alla fall bara messa att han inte vill träffas på fika

Det är sååå jävla konstiga känslor som
far runt i kroppen
jag vill absolut inte ha tillbaka han
jag har inga starkare känslor alls kvar
men jag vill bara få min värdighet tillbaka
jag vill bara få ett bra slut


är det så mycket begärt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0