Det blev klänning...

... med svarta leggins o högklackat
helt okej outfit för kvällen

Vi började på middag på Taras
världens underbaraste man jobbar där
som ALLTID fixar bord till mig

det blev förrätt, varmrätt
drink till efterrätt och såklart massor med BUBBEL
en såååå lyckad kväll
vi gick vidare till Incontro och blev ganska genast
upplockade av ett POLIS gäng

en mycket söt kille vid namn ALEXANDER började genast
prata med moi
och stod sedan hela kvällen vid min sida
lade armen om midjan och förde ett samtal
när de sista låtarna hade klingat ut
och vi självklart hade dansat till allihopa
började vi dra oss mot utgången
jag kramade om alla i sällskapet (som alla andra)
men Alexander höll mig kvar
jag sa vänligt  att jag gärna såg han igen vid tillfälle
och
bad om hans nummer men fick då dessa ord tillbaka
"jag får inte lämna ut mitt, jag kan ta ditt"

ehhhh...
funkar inte riktigt för mig
utan kände mig såklart dissad

så ikväll gick fröken Moi hem med en helt ny känsla
känslan av att ha blivit dissad över ett telefonnummer


Inte nog med det så blir jag TOKDISSAD på nätet
av en "manlig bekant" gång på gång på gång
haha
ni fattar att tankarna kring flata inte alls ligger långt borta


Jag borde än en gång sovit för länge sen
då det är en HUNDUTSTÄLLNING imorgon
som jag lovat bort mig till

Sova några timmar och kanske drömma om
POLIS-ALEX
han var grymt söt, charmig och grymt "vill ha"


Puss o Sov för länge sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0