Försäljning & Utrensning

Här blev det ändrade planer
Älskade E kände sig inte helt kry
frös och ont i kroppen
hon tog influensavaccin igår vilket troligen är orsaken
i säng med henne o alvedon
så hoppas vi på bio i kväll

Har sysselsatt mig med att slänga ut lite grejer på
Tradera
http://www.tradera.com/search/result.aspx?search=mary+kay&search_category=-1
mina saker är spa-serien + limited edition sakerna

Håller på att sälja ut massa lager
får inte riktigt plats i mitt lilla råtthål
plus att massa nya saker ska in
så hojta om ni vill ha tag i produkter så kan jag
kolla om jag har nåt sånt
har både smink o hudvård hemma
i olika omfattning


Hopp och Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0