Gårdagen

Startade dagen på Dahls bakery
där jag blev uppmött av blivande kollegorna
och
det tog inte många sekunder innan det var fullt prat
och
en helt underbar stämning

lite kort info om dagen och upplägget
sen var det dags att sätta sig i bilen
mot första kundmöte

det var ett första besök
där presentation av företaget
och
en visning av arbetssättet
om några veckor kommer blivande kollegan
att återkomma hit för en ev. fortsättning
av arbetet

sen var det dags för kund nr.2
där det var chef som skulle medverka
för att vi sen skulle
göra två platser
blev super bra resultat
och
kunden var supernöjd
även chefen som ville ha in fler
gjorda platser samt kontoret i Norge
strålande affär med super nöjda kunder

Lunchen sen blev hela 3 timmar!
Mycket prat och planering och upplägg
De två tjejerna som är "ansvariga" för Göteborg
är heeeelt underbara
och
just nu helt överlyckliga
över att Team Göteborg
verkligen har bra förutsättningar för att
lyckas såååå bra

Väl hemma strax efter 4
var jag sååå lycklig
inhandling av middag o vin
till Älskade E och M som skulle komma
på middag
inkl firande av nytt jobb!

Jag vågar nog säga det nu
att jag faktiskt har fått nytt jobb!!!
Å inte vilket jobb som helst utan verkligen ett
jobb jag tror på till 100%
och
verkligen vill ge allt för att lyckas med

Idag lördag
blir det en soft dag
är lite trött och slut efter en hektiskt fredag
Imorgon blir det att besöka lite bilaffärer för att
påbörja inköpandet av bil

Nu glider vi lite på nedföran
man vet ju aldrig när det går
uppför igen ;o)


Önskar er alla en underbar lördag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0