Hektiska tider

Kommande dagar kommer bli lite kaotiska
och jag hoppas verkligen att jag kommer hänga med

Planen ser ut så här:

Vecka Nu
Tisdag: Få klart med finansiering av bil
Träna med älskade E
Sortera ordning papper
(blev ju en del nu med bilen)

Onsdag: Packa för typ 1 vecka på resande fot
Prata med admin. på nya jobbet
för bokning av resor och hotell :o)

Torsdag: 1:a dagen som anställd
samåka med kollega M

Fredag: 2:a dagen som anställd
samåka med kollega L
Ta mig till sthlm

Lördag: Fotbollsturnering korpen sthlm :o)
Tjejmys

Söndag: Slappdag hoppas jag

Vecka nästa
Måndag: Start på kontoret för igångstart av mig
Hotell natt 1

Tisdag: Utbildningsdag 1
Hotell natt 2

Onsdag: Utbildningsdag 2
Hem till göteborg

Torsdag: 1:a jobbdag på fältet :o)

Fredag: 2:a jobbdag på fältet
hem till västervik för
födelsedagsfirande

Nu kör det verkligen igång
ÄR SÅÅÅÅ LADDAD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0