Hello Go:teborg

I´m home!!!
Efter en lång roadtripp är jag nu åter hemma
ganska skönt faktiskt

Som ni säkert förstod spenderades helgen
hemma hos familjen
träffade många energigivande
människor
mycket samtal och mys
fyllde på kärleksfickorna

Måndag var det dags för storstaden
ut till Lidingö
för jobbmöte
gick nog bra tror jag
är sååå sugen på att få jobba för just
DET företaget
och
DET jobbet som ska göras
I slutet av veckan blir det nog klart :o)

Idag en "snabbdejt" med 25-åriga ekonomen
haha
en kollega från gamla jobbet så
få inga andra fantasier här nu
trevligt att höra lite skvaller och hålla sig
lite uppdaterad

Nu alltså tillbaka i lilla råtthålet
Det har nu slagits in födelsedagspaket
till han med stort H
hade redan inhandlat det och det känns fel
att ge det till någon annan så det får
skickas på posten helt enkelt
har faktiskt oxå skrivit av mig om hur jag känner
tycker & tänker
ett rent egoistiskt brev egentligen för att
få ur mig massa skittankar
räknar inte med att få något svar men det känns
faktiskt bra att skrivit ner

Hoppas kvällen ska spenderas med älskade E
har ju inte setts sen i torsdagsmorse :o)
mycket att prata om helt enkelt


Må så gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0