Kvällen I love you

gud va skön kväll jag har just nu
precis tittat på film
Johan Falk "Vapenbröder"
såg den första på bio och gillade den starkt
tyckte den här var minst lika bra!!
Utspelar sig ju i
Göteborg vilket är super kul
sen att det är
en slags verklighetsberättelse gör ju
inte saken sämre

Har en film kvar
Two Lovers
med Joaquin Phoenix & Gwynet Paltrow
ska nog se den från sängen
innan ögonen slår igen

Sååå skönt att bara lalla omkring mjukisdressen
och
bara va
jag har nämligen världens bästa mjukisdress
en rosa plysch som jag fått av min
älskade syster

Måste bara få vara lite bitter också
vilken JÄVLA SKIT
som går på TV på lördagskvällar
kan lovar er att det inte lär bli någon vana
att ha myskväll på lördagar
Dansbandskampen, Körslaget, Singing bee celeb
etc
fy attans va dåligt
och inte en enda bra film ikväll
så tur att man bor granne med sjuelva

Nu blir det mer mys i soffan
 

på återhörande kära lördagsbloggare


Kommentarer
Postat av: hilda

hehe ja vet någon som går omkring och ser likadan ut hehe. Rosa mysdressar är helt klart snyggast.

2009-11-07 @ 23:13:37
URL: http://molnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0