Lagom Lördag

Det är verkligen såååå skönt att
vakna upp utan klockans signal
och
sen bara veta att jag INTE måste gå upp
det är såååå in i bombens skönt

Har gått o lullat lite här på förmiddagen
plockat undan, sorterat och fixat
för att det ska finnas golvyta i råtthålet
jag måste verkligen flytta
för det börjar bli panik

Söker ALLT jag kan på boplats
och
tittar även på bostadsrätter
men ska jag köpa mig en lägenhet
ska det va en central, mysig och speciell
helst tvåa
dvs den kommer troligen kosta inte bara 1 utan 2
miljoner
det vet jag inte riktigt om banken
säger JA till

Nu har suget för att göra iordning
köpa möbler
och fixa till sitt eget hem
verkligen kommit tillbaka
efter att jag separerade i vintras så
fanns ingen lust kvar alls för att renovera
eller inreda ett hem
jag skulle kunna spy på allt sånt

Nu ska jag snart möta upp älskade E
för en låååååååång fika
egentligen skulle vi julpysslat idag
göra julkort & julgodis
men vi får se om vi skjuter på det tills imorgon
då E jobbar till 14 idag
och jag ska ha JOBBPARTY ikväll

Blir alla fall en helt FAB dag
som bara GER massa energi och lycka


glöm inte att det är du som ska spela huvudrollen i ditt eget liv
inte stå i kulisserna eller inta en biroll

Love & Rock ´n roll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0