Löööving verry Mycket

vilken underbar onsdag
började dock dagen redan 05.00
Charlie o jag tuffade iväg till frukostmöte
i Uddevalla

Vilka underbara nätverkande människor
fick mycket bra kontakter
som det ska huggas tag i redan imorgon
bäst att smida medan järnet är varmt

Funderar allvarligt att ansluta mig
till det där nätverket
och
vara med varje onsdagmorgon
de rekommenderar alltid varandra
plus
att de vidarebefodrar kontakter rakt in
i olika företag
Kan ju nästan inte bli bättre


Nästa vecka ser helt okej ut rent
affärsmässigt
men det kan alltid bli bättre
ska dock till Halmstad en dag
spännande va

Ikväll måste jag komma i säng tidigt
blir morgonträning för att
komma igång imorgon
spinning o core
sen en god SATS-frukost innan det blir
BOKNING BOKNING BOKNING
Jag hoppas verkligen alla älskar sitt jobb
som jag gör just nu

Men innan sängdags ska det
tittas på
Älskade Gray´s
har fullkomligt kärat ner mig i detta
program
man kan nästan säga att jag
är kär i Gray´s anatomy


Plan your Work and Work your Plan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0