Nu chockar jag er allt....

för nu har bitchen verkligen slagit på stort
hon har skaffat sig
ETT JOBB!!!
Dagarna som mellan arbeten är över
och
dagarna som produktiv kvinna kan börja

I lööööööööv it

Ikväll har vi firat det ordentligt
sitter just nu i kollektivet
med älskade E
och är lagom vinberusad

På måndag ges besked om kommande
tidsplanering
om jag får välja börjar jag imorgon

Måste bara få sagt att idag spenderades dagen
med blivande kollegor
och
"vi" kommer verkligen bygga ett
TEAM GÖTEBORG
känns verkligen super bra


Just idag är jag stark
just idag mår jag bra

Kommentarer
Postat av: Mamma

GRATTIS hjärtat och lycka till. Puss puss

2009-11-07 @ 10:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0