Ord Från Hjärtat Talade Av Någon Annan

Jag vet att jag tjatar om att texter
skrivna av någon annan
ibland känns som mina
men nu har det gått för långt
ett HELT album
kan ju knappast vara en slump

Melissa Horns hjärta är som Mitt
upplevelserna är detsamma



Du ville prata häromdagen
O helt plötsligt blev det tyst
Jag undrar vad som hände
Vi som skrattade nyss

O jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
Och kan inte skilja på om jag vill vara med dig
O jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
O jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
Men du om nån borde förstå att man inte gör såhär emot mig

hur ska man älska nån som har älskat nån förut?

Det är tomma ord som fastnar för att jag låter dom vara kvar
Men jag har lovat den här gången att jag ska ge allt jag säger att jag har
Jag kanske stannar här och skriver fast jag längtar bort
O du vill att jag ska lämna men vi säger aldrig nått

Jag grät
Och vi kysstes
Fast jag borde ha bett dig å gå
Och jag ska aldrig mer säga sanningen till nån som saknar förmåga att förstå

Jag är inte över dig än

jag kan sitta flera timmar
jag kan gå igenom allt
det tog slut för längesen
men du är överallt

och jag är aldrig nöjd med något
jag har alltid varit sån
när jag ser mig själv i spegeln vänder jag mig om

Du vill att jag ska älska någon som bara älskar sitt
Men ska jag älska ja då ska det finnas tid att älska fritt

Du ville träffa mig i veckan
Det var nån dag som passa dig
Du tog förgivet att jag kunde
Men du glömde fråga mig

Men mig får du inte tillbaks...




Det lutar åt stockholm
även att han med stort H har stor del i beslutet
är det jag som bestämmer
jag spelar huvudrollen i mitt eget liv
från och med NU


Kommentarer
Postat av: Mamsen

men gumman, vart har du hittat alla dom orden?!?!??! GUvva vackert fast sorgset, sitter här med en tår i ögan. Hua...

kramtill dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0