Sista dagen mellan jobb

Gud va mycket jag borde ha hunnit med
idag
som tur är nu bara lunchtid men ändå
Har alla fall ägnat förmiddagen åt
jobbplanering och fylla i alla satans
papper
Bank, Nya jobbet, Parkering
nån undersökning från statisktiska centralbyrån

Det är ju också helt sjukt
3:e undersökning från dom senaste året
har trott att de gör slumpmässiga urval
men nu vet i katten
de fattar att jag är så jävla plikttrogen o verkligen skickar in
så nu kommer jag väl få svara på undersökningar
i all evighet

Tänkte ta en sväng upp till gamla jobbet idag
men tydligen ingen där
haha
Bra jobbat om man inte ens behöver va på jobbet längre
men ändå få full lön
Nej, så illa var det faktiskt inte
En jobbar aldrig ons em, den andra var hos läkaren
det roliga är att min f.d kollega som anställdes efter mig
är kvar i företaget
alltså fortfarande anställd fast alla andra är uppsagda
no comments
bara glad att vara därifrån

Garderoben måste verkligen bli klar idag
måste ju packa också för nästan 2v på resande fot
borta fredag denna vecka till söndag nästa vecka
pust o phu

Mamma, jag kommer ha med mig en resväska full med
smutstvätt hem!
Bara så du vet....
Men du kan få provköra min bil som tack för hjälpen ,o)

Nu borde jag få i mig lite lunch
men det är ju så förbaskat trist att äta själv
hmmm
Bio ville jag ju gå på också för att se bröllopsfotografen
måste höra med syster först om den var värd att se


garderoben here I come


Kommentarer
Postat av: Jennie

Filmen var kanon, asrolig!!

2009-11-11 @ 15:54:41
Postat av: Mamma

Vadå din? min?

2009-11-11 @ 16:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0