Ska det va så jävla svårt att visa lite respekt!!!

Nu kanske inte alla håller med mig
men jag tycker ändå det här faller
under rubriken RESPEKT

Han med stort H har som ni kanske förstått
inte hört av sig alls sen vi skiljdes åt
Han fyllde år i fredags och jag hade då skickat
den present jag redan hade inhandlat
Skickade även ett sms-grattis
och fick tillbaka ett minst sagt opersonligt svar
precis som vi aldrig haft något speciellt mellan oss

Nu har det med andra ord gått 1 VECKA
sen han mottog presenten
öppnade den
och
läst mitt brev
men inte ett enda ord
Inget TACK
inte ett enda ord

Är detta konstigt att jag tycker så här?

Sen finns det en liten grej till
jag rekommenderade han till ett jobb
alltså jag gav hans namn till en bekant som sökte
säljare
jag skickade då ett mail till han med stort H
och berättade att jag gett hans namn o nummer vidare
men inte ens detta har han svarat på
inte ens ett TACK eller ens SVAR på mailet

För mig är detta helt sjukt
Jag kan verkligen inte längre stå för det jag skrev i brevet
han med stort H har inget kvar att hämta hos mig
jag har ingen respekt alls kvar för han
i mina ögon är han ingen jag någonsin vill se igen
han har verkligen fallit så långt ner på skalan man någonsin kan


Jonas- jag vill verkligen inte ha dig
som jag hade dig förut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0