Snart on my way

Åhh tack jesus att det är fredag
tror jag ska göra om klassiska TGIF till
TJIF
Mer mig att säga tack jesus än tack gud
alla är vi olika ;o)

Dagen idag gick alla fall super
2:a dagen i arbete
wiiii
I´m a happy woman

Nu ska jag strax kila iväg här
sätta mig på tåget mot huvudstaden
inhandlade en ny kalender idag
så några timmar lär gå åt
till att föra över allt viktigt från den gamla
Är inte det helt sjukt att det inte finns nåt
system så alla födelsedagar förs in
automatiskt
Jag måste ju föra in de annars kommer jag
inte ihåg dom

Har alla fall fått med mig halva lägenheten
och
lite till så det lär inte gå någon nöd
på mig kommande vecka


Önskar er en FAB fredagskväll
och
glöm inte att visa kärlek mot de ni tycker om


Love & Respect


Kommentarer
Postat av: Throzan

Men mig då. Nästa gång hoppas jag att du kommer hit:) är inte håret långt snart?

2009-11-13 @ 20:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0