Spontanmiddag

blev en spontanmiddag här med
älskade E & en liten sötnos called Danny
Danny är en liten Chiwawa  som E lånar ibland
I love him
Så synd att jag fortfarande inte kan lägga upp bilder
eller
videos som jag tar med mobilen
då skulle jag kunna ha visat er Danny in action
vi skrattade sååå åt han

Blir det hund någon gång så blir det
absolut en sån
en av de bästa uppfödarna finns lyckligtvis i
Göteborg också

Borde ha packat lite också men det får vänta tills
imorgon
Blir en heldag med kollega M imorgon
7.30 på Dahls sen drar dagen igång
I love to work

Listan uppdateras for me, myself and I

- Räkna ekonomi för kommande tider
- Lägga ut produkter på tradera
- Rensa garderober (klädbytardag 24/11)
- Hitta pyssellådan inför julkortstillverkning
- Rensa ut gamla pluggpärmar för att omstrukturera papper
- Förmiddagsträna
- Födelsedagspresent till lillebror
- Boka biljett hem för kalas
- Provköra bilar (Forden & Toyotan)
- Ta beslut ;o)
- Planering för kommande jobbuppstart
- Fixa parkeringstillstånd
- Fixa tankkort?
- Skicka traderaprodukter
- Packa för sthlm + hemresa
- Kontakta jobbet för bokning av resa o hotell
- Ringa kollega M & L för planering av tors & fre
- tvätta


Nu måste jag se sita avsnittet av True Blood
för denna säsong


Over and Out
återkommer dock snart, har en sak att få ur mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0