Sthlm-Gbg-Vvik

Far och fläng
men nu i huset i Viken
Utbildningsdag 2 & 3
gick av bara farten
hann med en middag o bio med
Italiano G också
alltid lika mysigt

Sen var det hem till göteborg
för att hämta ut nya bilen
och sen möta upp kollegorna
för en lunch
för att sen ta sig hem för lillebrors
kalas

Fick en akut sjukdomsbild
i kroppen sen tisdag eftermiddag
hosta som gjorde ont i bröstet
och
en känsla av feber
blev successivt sämre under både
onsdag o torsdag
men idag känns det lite
bättre
Kanske är det svinet som intagit
denna donnas kropp
det positiva är att då slipper jag ju sprutan
som jag annars är LIVRÄDD för

Idag har det alla fall jobbats lite
trots sjukdom
fått in nåt bok men ingen succé
Hoppas kurrera mig ordentligt här nu
för att ha tillbaka alla krafter
till måndag

Helgen blir kalas & bowling imorgon
ikväll lite käk o prat med bruschan
ev möta upp kära I för lite vin
imorgon kväll

Nu ska jag klä av mig mjukisarna
&
ta på mig kläder som man kan visa sig
ute i
Mamma o Moi ska förbi apoteket
lär bli urfattig!!

Puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0