Underbara Torsdag

Som det känns just nu
så skulle jag nog kunna jobba
dygnet runt
helt underbar känsla
fast jag förstår att det inte är
hälsosamt i längden att göra det

Är alla fall en glad skit just nu
när det kommer till jobb

Imorgon ska jag på julshow
i
scandinavium
några av kollegorna ska med
med sina respektive
ev. har jag med ett tillbehör
det är för att jag har tillgång till en biljett
till
så få inte för er något nu
Män är inget prioriterat ämne just nu
de sitter inte ens på
avbytarbänken


Imorgon blir det mera bokningar
och
lite besök
tänkte ta lite godbitar imorgon
polisen och brandkåren
jag tror nämligen att brandmännen
går utan tröjor och insmorda
hela dagarna

Blir en helt underbar fredag med andra ord


Vill du klättra på min stege vill du hålla i min slang
för jag är brandman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0