Vilken dag...

Ett leende har vilat på denna donna
nästan hela dagen
mötte upp älskade E
kring lunch o satt o planerade för
lite happenings framöver
det känns just nu som varenda helg fram till jul
är uppbokad med bara massa kul
och
mysiga saker
julkortstillverkning, hundutställning, julbak
klädbytardag, glöggkväll, luciafirande på Liseberg
åhhhh vad jag längtar

Här börjar det hända grejer
parkeringstillstånd är mailat efter
blanketter påväg med post hit

Banken är allt klingat o klart
Söta administratören på jobbet bokat alla resor
så nu är helgen klar
det är verkligen helt underbart att vara jag just nu

Uppdaterar listan nu
som vanligt för min egen skull

- Tvätta
- Räkna ekonomi för kommande tider
- Lägga ut produkter på tradera
- Rensa garderober (klädbytardag nästa vecka)
- Hitta pyssellådan inför julkortstillverkning
- Rensa ut gamla pluggpärmar för att omstrukturera papper
- Förmiddagsträna
- Födelsedagspresent till lillebror
- Boka biljett hem för kalas
- Provköra bilar (Forden & Toyotan)
- Ta beslut ;o)
- Planering för kommande jobbuppstart
- Fixa parkeringstillstånd
- Fixa tankkort?
- Skicka traderaprodukter
- Packa för sthlmresa
- Kontakta jobbet för bokning av resa o hotell
- Ringa kollega M & L för planering av tors & fre

Hmm.. saker går framåt
I sthlm ska nog lillebrors present inhandlas
gud va svårt det är just nu
att hitta nåt till han
det ska bara va sport-saker

Ikväll måste jag börja ta tag i garderoben
kommer ju knappt vara hemma innan
den stora klädbytardagen sker
har lovat mig själv att verkligen vara ärlig
när jag sorterar garderoben och inte spara
massa skit!!
Har redan separationsångest
haha



Folk som inte har en hjärna har
grått ludd i huvudet
- Nalle Phu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0