1:a dagen som arbetslös

har gått som en dans
tog faktiskt sovmorgon
även att mamma säger att jag måste
ha fasta rutiner
och
gå upp tidigt
haha

Imorgon blir det dock inte så
tänkte bara att
jag kunde få unna mig det
första dagen

Promenad i höstsolen med
älskade E & vovven
sen
middag o mys

Kommer börja varje dag nu med att lägga in
en TODO-lista
här på bloggen
för att sätta lite krav på mig själv
att få saker gjort

Morgondagens lista kommer dock redan nu
för den är redan klar:

- Morgonträning (dvs innan kl.11 ska den vara klar)
- Skriva ett Tematiskt CV
- Skicka CV-förslaget till min TR-coach o tid för möte
- Plocka undan i lägenheten
- Dammsuga o Torka golven
- Boka tvättid
- Intervju nr 2 för ev. jobb

Var nog allt för imorgon
På återseende då

Många kramar o pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0