Bloody Monday

Nej, inte riktigt så blodig är denna måndag
men jävlar i havet vad jag varit effektiv

Började morgonen med frukost
på café
åhhh vad jag önskar att alla frukostar
kunde avnjutas så
Två underbara bruttor gjorde mig sällskap
så mycket tjejsnack
samtidigt alltså
*Lycka*

Sen bar det av för att registrera CV´t
på rekryteringsbyrån
som jag "nästan" var anställd hos tidigare
Detta var super intressant
att verkligen ransaka sig själv om vad man söker
och vem man är

Sedan hem till datorn för att slänga in
ytterliggare jobbansökningar i förhoppningarna om ett jobb
Helst NU, IDAG eller IGÅR

Känner mig såååå nyttig idag
Fler än 10 jobb sökta
och
hittat ett SUPER JOBB
som det ska filas på en riktigt bra CV
samt ett samtal imorgon till VD´n
innan det ska skickas in ansökan

Nu ska det slängas ihop en måndagsmiddag
och
sen blir det en välförtjänt
slapping i soffan


Hoppas ni i blogglandia haft
en strålande måndag

Vi hörs imorgon!!!

Puss & Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0