Fröken öken säger Godmorgon!

Sovit sååå gott
men drömmer fortfarande
mycket märkliga saker
undrar om det är nåt jag inte förstår
som det undermedvetna försöker
säga mig

Veckans lista
- Skriva ett Tematiskt CV
- Skicka CV-förslaget till min TR-coach o tid för möte
- Plocka undan i lägenheten
- Dammsuga o Torka golven
- Ringa VD´n för TOPP JOBBET
- Söka TOPP JOBBET
- Tvätta
- Boka helgens bravader
- Träna löpning (tis o tor) o dansstep (ons)


Sökte ju ca 10 jobb igår
och ett av de var sista dagen vilket resulterade i ett
"tack för din ansökan"- mail
Läste följande:

"... vi ska nu gå igenom de 224 ansökningarna vi fått in för tjänsten,
vi kommer kalla till intervju följande datum i november.
Vi hör av oss om du tillhör någon av de vi vill träffa..."

Jippi, Jublande glad att jag är en av 224
ansökningar!!! (IRONI)
Jävla skit k*k va många ansökningar
skit skit skit


Dags att få röven ur vagnen
och
ta tag i dagen för att få något gjort


Med all säkerhet är jag tillbaka
snabbare än blixten


PUss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0