Fullspäckad dag...

men hur går det då med den nytilltänkta listan???
Ja, vi får väl se
Kanske får tänka att listan är ett veckoprojekt
haha


Det som står kvar får stå tills det är gjort och nytt läggs till
- Skriva ett Tematiskt CV
- Skicka CV-förslaget till min TR-coach o tid för möte
- Plocka undan i lägenheten
- Dammsuga o Torka golven
- Tvätta
- Träffa E för födelsedagspresentinköp
- Avtackning på jobbet
- Tömma mina skrivbord på jobbet
- Träna dansstepp
- Avnjuta Sverige spöa Albanien

Ojojoj va listan blev lång idag
tror knappast jag hinner med allt detta

Intervjun igår gick bra
den ev. blivande kollegan var super härlig
tror det skulle kunna funka bra mellan oss
får besked redan ikväll
eller
torsdag förmiddag

Nu känns jobbet verkligen som
ett toppen jobb
som jag mer än gärna skulle vilja ha
Fullt med friskvård, sjukgymnastik, ergonomi
allt i ett
Kan knappast bli bättre!

Just det, hann med lite mys med han med stort H också
det är verkligen sååå härligt :o)


Nu kära vänner måste jag rusa ner i tvättstugan
sen fixa till det sista med mig själv innan
city & E väntar


Klä på er ordentligt idag
"det är kallt som grisar"

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0