Good Morning go:teborg

Inte kommit så långt här än
dock plockat in ALL TVÄTT
från igår som inte vill torka
i tvättstugan

Ni skulle sett min byrå som agerade
tvätthängare
hahah
trosor och strumpor i mängder
på varenda låda

Dagen idag är planeringarnas dag
älskade E & Moi ska sitta på
Café
hela dagen och försöka planera
JUL och RESSPARANDE
ska bli såååå mysigt att bara sitta
och dricka te

Måste få någon att fixa så jag kan koppla ihop
min telefon med min dator
Alla program är inlagda som det ska
men det vill inte funka alla fall
vilket gör att ni inte får några
bilder
vilket är super trist...

Har försökt på allvar säga till mr dator att
idka samlag
med miss telefon
men inget händer

Idag är det en speciell person som får
en liten överraskning i postlådan
kolla in här så kanske hon avslöjar vad

Önskar er alla en
underbar dag




det är inte de dagar som passerar som kallas livet
utan de dagar man minns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0