I’d rather be with you - Say you want the same thing too

Sentimental
är nog mitt andranamn
Mamma visste nog bara inte det
när hon stod där i St.Andreas Kapell med mig
drygt 4 månader
och flaggorna vajade utanför

Jag är så otroligt lyckligt lottad
att ha fantastiska vänner i mitt liv
hur mycket världen än rasar samman
hur värdelös jag än känner mig
bad hair day eller ful i fejjat dag
så finns dom alltid är

Idag var det ett telefonsamtal
från andra sidan som spelade roll
stärkande stöttande förstående
som bara vänner kan vara
tänk att man heller inte behöver ge tillbaka
just i den stunden som man får det man behöver

Det är verkligen något magiskt i att ha
underbara vänner
så obeskrivligt stort och värdefullt





Tack älskade vän för stöd
&
en helt underbar låt


Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0