Jag är en riktig SVENSSON

Inte bara för att min pappan
heter Svensson
och
att hela vår familj borde byta efternamn
då min mamma är gift med denna
utan

Jag gjorde ett sånt kvalificerat test på
FACEBOOK
om när i livet man kommer gifta sig
hör och häpna
nu gäller det att börja planera för bröllop
Jag kommer nämligen gifta mig när jag är

40 ÅR!!!!

Alltså typ om 12 år
hur jävla kul är det
suck

Gjorde också ett test om vem jag ska gifta mig med
och det visade sig att jag kommer äkta
den SNÄLLA

Känns just nu som livet suger
Ogift ända till jag är 40 och då äkta den snälla
ska väl ha två barn också
en kille o en tjej
som heter Erik & Anna
Livet kan inte bli mer Svensson
och ni som känner mig vet ju att jag är 
en sån TYPISK Svensson

 
Så, bara att inse att min
Hedda, Sigge och nya favvisnamnet Edgar
aldrig kommer bli till

snyft snyft


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0