Kollektiv is the shit

Segade mig till gymmet
sprang 4km
OCH
tränade rygg samt mage
grymt gjort om jag får säga det själv

sen lite försök till planering av helgen
blir alla fall sthlm på måndag för att
träffa "nya jobbet"
får se om det blir en hel helg i sthlm

Segade alla fall i soffan efter träningen när
kollektivet" (där älskade E bor)
ringde och ville ha mig på middag
blev nästan så glad att jag började gråta
TACK jesus för vänner
utan dom är man verkligen ingenting
har sagt det så många gånger men
är VERKLIGEN sååå lyckligt lottad
över ALLA mina vänner som ställer
upp i alla mina
UPPFÖRSBACKAR


Livet går framåt även för mig
tankarna har mest fastnat kring orden
"jag måste fundera på det här lite till"

svårt att förstå om han kommer höra av sig
eller inte
svårt att förstå om det kommer göra någon skillnad
svårt att förstå om jag kommer vilja ha han igen om han vill 
då han ändå på något sätt SÅRAT mig ordentligt



Vore allt enklare utan tankar
eller
Vore tankar enklare utan allt


Sov sött



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0