Kvällsaktiviteter

Behöver väl knappast säga att vi (läs jag) sitter
som klistrad framför kanal 6
för att spana på blå/gula grabbar
älskar verkligen när Sverige spelar landskamp
i fotboll
Det är en speciell känsla....

Dagen har varit super
fått mycket gjort
(uppdaterar min "veckolista" imorgon)


Inte fått något besked än
kommer imorgon
Känns kanske som att beskedet inte blir som önskat
för då borde de hört av sig ikväll
och inte imorgon
men men...
Vi får helt enkelt se imorgon!!

Nu som sagt
fotbollsmatch sen "hem" och mysa med
han med stort H
imorgon frukost med älskade E och kollektivets egna charmör
sen lovar jag att beta av de mindre roliga sakerna på listan
(allt pga. mammas kommentar)

Håll nu alla tummar på att
SVERIGE GÅR TILL VM

MItt tips, 3-0 och Zlatan hänger 2
och Berg 1

pus spuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0