Mamma är lik sin Mamma

Var bara tvungen att gå in och uppdatera att jag verkligen 
inte gjort NÅT (alla fall viktigt) på listan 
trots att jag suttit ca 2,5 timma framför
datorn
Har dock sökt 2 andra jobb i
STOCKHOLM!!

Pappan, nu kan det bli flytta av igen :o)
I know you like it....
haha

- Skriva ett Tematiskt CV
- Skicka CV-förslaget till min TR-coach o tid för möte
- Plocka undan i lägenheten
- Dammsuga o Torka golven
- Ringa VD´n för TOPP JOBBET
- Söka TOPP JOBBET
- Tvätta
- Boka helgens bravader
- Träna löpning (tis o tor) o dansstep (ons)

Som sagt, mamma har alltid rätt
det tråkigaste står alltid kvar till sist
grrrrr


Men men, det är ju bara Tisdag
och
veckan är låååååång


Någon som kan berätta för mig om det är nu i helgen
som jag ska till Örebro
eller om det är nästa??!!

Förvirringen är total

Over and Training NU!!


Kommentarer
Postat av: throzan

gumman jag vet att du kan klara av allt du vill... stöttar dig i allt.. det är nästa helg vi ska röja i örebro.. love you

2009-10-20 @ 18:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0