NU HÄNDER DET GREJER

Återigen var det ett telefonsamtal
som fick tankar att snurra i
huvudet

Ska fundera lite i veckan
på ett erbjudande
sökte ett helt annat jobb för någon vecka sedan
som jag inte ens blev kallad till intervju på
nämnde dock aldrig det
för min älskade vän som jobbar där
när hon nu fick reda på det
så blev hon tokig

Hon har nämligen försökt få in mig i företaget
HUR LÄNGE SOM HELST
och nu när möjligheten
fanns så
sa jag aldrig att jag sökte....

Nu alla fall kan möjligheten finnas
att kanske komma igång
dock i ett distrikt 8 mil utanför Göteborg
dvs. 1 timmas åktid
enkel väg

Dock är jobbet egenstyrt
så man skulle kanske inte behöva
vara "på plats" varje dag
utan kanske 3-4 dagar/vecka
och
ha en "administrativ" dag

Nåväl, det ska funderas på detta
under veckan här
och förhoppningsvis ska jag
få göra "studiebesök" på ett distrikt i
Göteborg
för att verkligen se hur jobbet är

Som sagt
Nu händer det grejer :o)


Listan:
- Skriva ett Tematiskt CV
- Skicka CV-förslaget till min TR-coach o tid för möte
- Plocka undan i lägenheten
- Dammsuga o Torka golven
- Ringa VD´n för TOPP JOBBET
- Söka TOPP JOBBET
- Tvätta
- Boka helgens bravader

- Träna löpning (tor) o dansstep (ons)
- Sökt arbetsförmedlingen jobben runt i Sverige
- Postat ett hemligt paket :o)

Skönt att det finns lite att göra imorgon
haha..

Dock står låååååångfika på
schemat med älskade E
planering av JULDAG & JULMYS
samt en gemensam
ressparkassa!!

Nu ska det nog strax bli
sova av
Har en tendens att bli så jävla
effektiv fram på småtimmarna
Not Good!

Många godnatt kramar & pussar

Var mot andra som du vill att andra ska vara mot dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0