Ny dag Nya bekymmer

tycker det är klockret egentligen
att tänka att de bekymmer man hade igår
tillhörde igår och att det kommer nya idag
haha

Mina bekymmer igår handlade om att
Han med stort H kanske egentligen inte vill umgås med mig
att han gör det bara för att "vara snäll"
och inte för han tycker om mig

Tog som vanligt tjuren vid hornen och frågade rakt ut
om han ville umgås med mig
om han tycker om mig
och vet ni vad han sa
JA
Förstår inte varför jag inte kan få in det i mitt huvud
att han faktiskt tycker om mig
och
att vi har det bra tillsammans

Så idag nya bekymmer ;o)
idag handlar det om motvation till träning
det är grått ute, imorgon ska vi dit, inga roliga pass osv
skulle nog kunna hålla på i evigheter
men vad hjälper det

Vi får se vad dagen bjuder på
först alla fall lägga till lite mer på listan

Skriva ett Tematiskt CV
- Skicka CV-förslaget till min TR-coach o tid för möte
- Plocka undan i lägenheten
- Dammsuga o Torka golven
- Ringa VD´n för TOPP JOBBET
- Söka TOPP JOBBET
- Tvätta
- Boka helgens bravader

- Träna löpning (tor) o dansstep (ons)
- Sökt arbetsförmedlingen jobben runt i Sverige
- Postat ett hemligt paket :o)
-Inköp av inflyttningspresent till lördagens partaj
- Slänga allt skräp som står i hallen
- Simma (fre)
- Maila gamla jobbet om semesterdagarna
- Mindmappa kring det "egna företaget"


På återhörande under dagen

Puss På DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0