Sjuk Torsdagsmorgon

sitter fortfarande med ett glas rött i handen
hos kollektivet

borde nog ta kontakt med någon
"pratkonsult"
har tagit upp förhållandeämnet ikväll
där både killar o tjejer medverkat
och hälften böjde sig över bordet
andra hälften andades tungt
tolkar det
som att jag är till hälften rätt & till hälften fel
felande halvan ska rättas till

Jag tänker fortfarande mycket på Jonas
han har verkligen satt ett avtryck
i mig
och jag önskar såååå att han hade fortsatt göra det

Saknar han såååå
önskar bara han ville vara min


Mitt i natten och jag borde
tänka på sömn
&
stundande resa och jobbplanering


Puss sötaste du som finns med mig DAGLIGEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0