Skit dag so faar...

Inget besked än...
Känns som att det är lika med
INGET NYTT JOBB
men men...

Har avnjutit frukost med älskade E
men i övrigt har morgonen/förmiddagen
inte varit alls rolig
inget speciellt som hänt
bara en känsla

Går över till min egen lista
(förstår att detta inte är så kul att läsa)
men den är super för mig att ha

- Skriva ett Tematiskt CV
- Skicka CV-förslaget till min TR-coach o tid för möte
- Plocka undan i lägenheten
- Dammsuga o Torka golven
- Tvätta
- Träffa E för födelsedagspresentinköp
- Avtackning på jobbet
- Tömma mina skrivbord på jobbet

- Avnjuta Sverige spöa Albanien

Nytt för idag blir:
- Träna

Fucking jävla kukdag!

Tack & Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0