Snabbis

En liten uppdatering bara
ska strax iväg igen

Blev inte alls mycket planering
under fikastunden med E
hade så mycket annat att prata om
att JUL & RESA inte
kom upp

Listan för min egen skull

Skriva ett Tematiskt CV
- Skicka CV-förslaget till min TR-coach o tid för möte
- Plocka undan i lägenheten
- Dammsuga o Torka golven
- Ringa VD´n för TOPP JOBBET
- Söka TOPP JOBBET
- Tvätta
- Boka helgens bravader

- Träna löpning (tor) o dansstep (ons)
- Sökt arbetsförmedlingen jobben runt i Sverige
- Postat ett hemligt paket :o)

Hoppas kvällen ska innehålla massa
mys med han med stort H
men som det sagts av en klok man
TÅLAMOD TÅLAMOD TÅLAMOD
men jag vill så mycket mer
eller kanske kräver så mycket mer är rätta ord

Nu måste jag skynda,
puss & kram



be någon krama dig hårt och låtsas att det är jag
för jag vill kramas med just DIG


Kommentarer
Postat av: Lisa

I´m back babe!! Å jag har varit här inne å läst ett tag nu...utan att lämna några fotspår. Visst är jag hemsk?? Men nu jävlar ska jag lämna fotspår så fort jag kommer hit igen!!



Kramelikram systra mi

2009-10-21 @ 23:45:25
URL: http://lisasimplythebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0