Solen gick upp även idag

märkligt att den faktiskt gör det
trots att man kanske inte vill eller tror

Igår hade jag ett samtal med Bruchan
han får alltid ta allt skit som händer i mitt liv
han är alltid sista utvägen
vet inte om det är att han är man
men det är alltid han

efter många tårar och frågor
så blir måendet alltid lite bättre
efter samtal med han

det är fortfarande svårt att förstå
varför
så svårt att ta till sig något
som är så ologiskt
vill bara att det ska vara annorlunda
och
att jag får vara med och bestämma utgången


Måste nog släpa mig till gymmet idag
springa 3km
annars blir det bara en sängdag med massa
skit tankar och tårar

Måste planera resten av veckan
kanske en Stockholmstripp för att planera
det ev. jobbet
få lite ny energi av älskade vänner där
eller
några dagar hemma hos familjen



Over and Out


Kommentarer
Postat av: throzan

älskar dig gumman.. du kan alltid ringa om du vill prata. puss

2009-10-27 @ 21:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0