Soon to be fredag

åhh nu är det snart fredag
har en sån riktigt gooo helg känsla
Älskade A kommer imorgon
plus att det är
älskade E´s födelsedag
Mys och fest både fredag och lördag
med andra ord

Jobbintervjun idag var lite märkligt
den tog 30min
var mer som en speeddejting än intervju
fick börja med att berätta vad jag gjort i mitt yrkessamma liv
vilket jag redan gjort i och med att CV´n var inskickad
men men...
sen var det bara frågor om hur mina referenser skulle beskriva mig
och
hur min "man" skulle beskriva min bästa respektive min sämsta sida
Sjukaste intervjun någonsin
Får väl se om de hör av sig nästa vecka
intervju nummer 2 ska gå av stapeln då...


Annars har torsdagen varit lugn
har dock ganska mycket kvar att göra på jobbet imorgon
så jag hoppas att älskade A
inte kör så fort så jag hinner jobba länge....
helt sjukt egentligen!!!


Har inte klurat ut vad jag ska köpa i födelsedagspresent till
den lilla donnan som imorgon blir lika gammal som jag
såg en super fin mössa idag som det stod
"bad hairday" på
riktigt kul och passar faktiskt super till E

Trodde jag skulle kunna chocka er med lite bilder
men trots att datorn nu är rensad
(TACK söta han med stort H som tillslut gjorde det)
funkar inte mobilprogrammen som ska medla mellan
dator och telefon
så nu skiter jag i det här snart


Kvinnlig dator önskas
-gärna rosa och liten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0