Undersökning på hög nivå

Nu ska det undersökas här hur
ni egentligen sover

Det här va så grymt kul när jag såg det
att jag var tvungen att ta det hit
Nu är det bara upp till er att kommentera
HUR NI EGENTLIGEN SOVER
Kom igen nu o kommentera

Jag ska först berätta hur jag sover med han med stort H
Det är sjukt roligt

Vi börjar ju självklart som nummer 2
fast då fortfarande med öppna ögon och ett samtalsämne i full gång

Efter godnatt puss nummer 1
(nästan alltid, undantagsfall nummer 6)

Sen somnar vi alltid som nummer 4/5 (beroende på värmen)
Hur romantiskt är det???

Uppvaknandet är ännu mer romantiskt
Han i soffan o Jag i sängen
hahahah
Han med stort H går nästan alltid upp tidig morgon/sen natt
och lägger sig i soffan, läser och sen somnar om en stund

Finns med andra ord inte något som är
ROMANTISKT
i vårt sovande....
Kan man ändra det på något sätt tror ni?
Ni som typ varit gifta i 100 år, finns det nåt hopp för mig och mr.H?
haha

Nyfiken är jag nu så jag nästan dör
Så, fram med era sängstorys!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Määää...finns ju ingen bild på hur jag ligger själv å darrar av ensamhet...Diskriminering tycker jag!!! Elakt!!!

2009-10-22 @ 21:38:41
URL: http://lisasimplythebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0