I´m back...

Nu är motivationen tillbaka så nu ska det köras hårt
Har ju lovat fortsättning på dejting-dramat så här kommer en snabbis
Dejt 4
kom ganska snart efter filmmyskvällen
mitt i veckandejt som avslutades med frukost
på mitt jobb och hångel
Kan utnämna mig som den första som hånglat på
vårt kontor!!! ;o)

Dejt 5
Nu börjar det bli lite svårt att hålla isär dejterna
eftersom
VI FORTFARANDE TRÄFFAS

Hur som helst så har vi nu alla fall
träffats i snart 2 månader
och jag tror det känns bra från
bådas håll

Han får mig alla fall att känna mig speciell. intressant och tar fram det bästa ur en
vi skrattar mycket ihop
har högt till taket och mycket ironi
(förhoppningsvis med kärlek bakom orden...)
och han är verkligen genuint ärlig och uppriktig

I oktober nu ska han få följa med hem till
La familja i viken för att träffa dom
Det känns stort!!
Även att min familj har träffat tidigare män i mitt liv
så känns det här ändå lite speciellt

Det är inte uttalat något "vi är ihop" ord
vi dejtar alla fall inga andra
och några av livets hemligheter har vädrats mellan oss

Så älskade bloggisar
pirri pirret finns i allra högsta grad


Just idag mår jag bra
just idag är jag stark
jag förs framåt av kraftiga vindar


Puss & Respekt

(Mira, du är innebörden av ordet respekt)
du får en extra puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0