Jag fattar alltihop

Winnerbäcks nya skiva
"tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen"
är en riktigt pärla

Det finns en låt vars titel jag snodde till kvällens rubrik
Grymt bra text
som vanligt när det gäller den mannen
fattar ju aldrig hur vissa texter bara kan vara så
självklara
och kännas som det vore jag som var
textförfattare till

Kanske skulle bli ihop med Lars Winnerbäck....


Jag har alla fall en svår och jobbig grej att
ta tag i nu
tror bara jag ska föreslå en pratkväll
helt enkelt
Jag orkar inte gå och grubbla
tänka och fundera
längre
Nu måste skiten ut ur systemet
och
ända sättet är ju att bara säga som det känns
Så, dags att ta tjuren vid hornen


This is it....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0