No headline...

en helt vanlig onsdag
och ingen passande rubrik

Ska strax iväg o träna
(sitter fortfarande på jobbet och tjuvar just nu lite)
blir steppasset denna vecka igen
får se om det går bättre idag
jämfört med förra veckan

Tänkte det skulle dimpa ner ett
mess eller ringa en signal i mobilen
med en förfrågan om något skoj eller mysigt
men icke....

någon sa att kärlek är ett spel vilket jag alltid förnekat
jag är inte för sånt här
inte messa två gånger irad, vänta 3 dagar innan man ringer osv
jag brukar ringa/messa/säga vad och när jag har lust
men nu känns det helt plötsligt
helt okej
så jag har bestämt mig
No phone, No mess, No talking
känns jävligt svårt och ledsamt

Hoppas bara effekten blir som man tänkt
men antar att det är som vanligt
det svaret man fasar
är det man får....


Nu
Svett, Stön och Svordommar


Puss på en stund



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0