Relax and don´t think så jävla mycket

Åhhh va det var
såååå uppförstorat från min sida
tänk att jag aldrig bara kan lära mig

Varför skulle han inte vilja träffa mig mer?
Varför skulle han inte tycka att jag är hans hon med stort H
Varför skulle han inte tycka jag är underbar?

Upp med självförtroendet nu fröken bitch!

Pratade alla fall igår och det var sååå skönt
jag är nog lite förstörd över
det tempo som förra relationen
hade
där hände allt i 110
vilket jag inte upplevt tidigare

Mr med stort H nu är väldigt
klok, lugn och sansad
Man behöver inte hetsa fram något
utan gå lugnt och säkert framåt


Träffa min familj ÄR ett väldigt stort steg
de är ju det bästa jag har
och
det visar ganska mycket om vem
jag är som person
vi pratade alla fall om det igår
och mr med stort H vill/skulle tycka det var
jätte härligt och kul att träffa dom
men båda konstaterade att det är i tidigaste laget
vi har ju bara träffats i 2 månader

Så, summa summarum
Jag åker hem själv i oktober
och
om det vill sig väl så följer
mr med stort H med hem
till lillebrors födelsedag i november
istället


Det känns verkligen bra nu
tankar ur huvudet
och
funderingar uträtade

Nu lägger vi energin på
HITTA NYTT JOBB


Någon som vill ha mig på heltid?


PUss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0