Sjukaste måndagen ever

inte nog med att det måndag
det här hör nog till en av de sjukaste måndagarna någonsin

man tror att man har vänner
men endel skriver verkligen ur sig själva ur
mina vänner-böckerna

Denna eftermiddag började med ett mess av ren
omtankte till en vad jag kallar mer vän än kollega
får tillbaka ett något syrligt mess
sen svarar jag då på detta genom att förklara
att jag bara menade väl och av ren omtankte brydde mig
fick nästan en utskällning tillbaka
thats it
jag tar INGEN SKIT

Vill man inte vara min vän så behöver man inte
svårare än så är det inte
punkt slut


Nu ska det alla fall avnjutas en härlig kväll
tillsammans med min lilla egen Green
vi blir bjudna på middag i Majorna av
en sångare från hemtrakten
Tar med lite rödvin, blir Indiskt tror jag
och får man inte missa 21.00
SVENSKA HOLLYWOODFRUAR
Jag säger bara Anna Anka och blodtrycket
skjuter i höjden

Förhoppningsvis lite mys
när man ändå är i Majorna liksom ;o)


TA INGEN SKIT
- Grynet I miss you!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0