Sköna Söndag

Slappar förmiddag med mycket mys
sen bar det av hemmåt i spöregn
trodde det skulle vara sol idag
så man kunde vara ute o njuta av sensommaren
men icke

regn och blåst
bara att göra sig redo för det är
så vädret ser ut nästan varje dag
på denna sidan sverige när det vankas
höst

Vinprovningen igår var mycket trevlig
så himla häftigt att man kan tycka så olika
om samma vin
både vad gäller lukt, smak och godhet

Värdparet (honan) hade bakat
grymt gott bröd
så det avnjöts både bröd, kex och goda ostar
tillsammans med en hejdundrandes massa
vin

Summa Summarum har det varit en skön
och trevlig helg
och imorgon är en ny vecka

Skulle ju ha pratat ut med Bruschan om
hur män funkar
men det fanns inte riktigt tid ikväll
hoppas på imorgon
Det finns en hel del som snurrar i huvudet
som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med


Skulle ge mig på att försöka
rensa min dator
för att få han att funka lite snabbare och strula mindre
men det känns som att ge sig ut på
svin djupt vatten
tar nog med mig han hem så älskade syster
får ta sig an han....

Hoppas på god nattsömn
och att drömmar ska bli verklighet

Puss & Pys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0