Sommar Lördag

Man kan ju nästan tro att det blivit sommar igen
gud va varmt
precis hemkommen från några timmar i parken
Läser en otroligt bra bok
så det är inga problem att spendera några timmar med den

Blev ingen utgång igår
men en ljuständ mysstund
framför Dirty Dancing
gud va jag skulle kunna kolla på den filmen
gång på gång på gång tror jag

Ikväll blir det vinprovning
hos kära E och hennes fransman
ska bli mycket trevligt och intressant
en vinpava ska man ha med
sen ska det provas viner
Jag om någon är ju lite insöad på Sydafrikanska viner
så ikväll ska det kanske brytas trender

Det är just nu sååååå mycket tankar som snurrar
jobb och kärlek mest
ska försöka lufta dom om jag får tillfälle


Nu, dusch för att sen ta sig ut till förorten

pussar & påklistrade leenden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0