Då var veckan igång...

och
jäklar va trötta både jag o kollega M var idag
samresedagar är alltid roliga
att vara två ute hos kun är toppen
mycket skratt o bra feedback
på sånt som man kan förbättra

Imorgon kör vi som vanligt igen
med humöret på topp
och
lite nya tankar o teorier kring
upplägg
Februari- nu kör vi hårt!!

Trots att det bara är Måndag så
längtar jag redan till fredag
helg med ledigt
och
trevligt besök i dubbel bemärkelse
måste boka lite bio-platser
blir nog Avatar 3-D
det var alla fall det som kom på order

Nu ska jag hoppa in i duschen
varit sååå duktig o sprungit 3km
samt tränat lite mage o ass
syster o hennes karl
har utmanat mig i att bli fitt till sommaren
så nu är det hårda tag som gäller
måste nog se över kosten mer än träningen
frukost finns inte på vardagar
vilket är under all kritik



Monday
you can fall apart

kiss & puss


Kommentarer
Postat av: Throzan

Va ingen frukost? Dåligt Petra. Jag äter varje morgon :)

2010-02-02 @ 11:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0