Dagen innan imorgon

är ju dagen idag
borde packa, diska o slänga sopor
men hur jävla upphetsande är det?

packningen lär ju bara bestå av smutstvätt
(nån hade faktiskt slängt min bokningslapp o snott tiden själv)
sen slänga sopor i ett sopskjul
som är överfullt o 4 våningar ner
känns inte ett dugg lockande
disken har jag än så länge bara svurit åt
retat mig lite på men inte kommit längre med

helgen ska bli så skön
åker faktiskt redan imorgon
ska förena lite nytta med nöje på hemmaplan
så bilen lär väl bli full
av kollektion o packning

men önskar lite också att det vore nästa helg
är lite mys & gos sugen
och
tydligen så lockade inte det W
speciellt mycket
;o)
alla fall inte tillräckligt mycket för att
vinna över rädslan för mötet med
Barnmorskan & Bruschan

Är handbollsträning ikväll
kommer nog tyvärr inte hinna med det
har lite jobb kvar innan
alla andra uppradade bestyr skall utföras
trist men det kommer nya träningar
och
nästa vecka tror jag det är match
igen


Bort med alla "Burting"
kör hårdare med "Skallning" istället


Kommentarer
Postat av: Madie the greatest

Om jag vore W skulle jag vara mer rädd för mötet med Smutsthrozan & Madie. Puss darling.

2010-02-17 @ 19:09:02
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

Hej, där



Nu har jag kollat upp MK-kitet som du pratade om, den finns fortfarande i webshopen, den lilla röda förpackningen. Priset är 495:-



Återkommer du om kunden är intresserad?



Må så gott och va rädd om dig

Kramelikram Camilla ♥

2010-02-18 @ 16:03:31
URL: http://emring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0